Monday, April 27, 2009



Ariz Nazmi anak aku no 3 maybe yg pling bongsu le kot..tak daya den nak nanggung mabuk pening senoneng time awal preggy...takpun time nak neran kuarkan anak..sakit satu bdn woo...Alhamdulillah esok genap 5 bulan dah anak ibu ni..nak jaga dia cukup sng tak byk karenah....pendiam cam abah dia agaknya ( ya ke?? wakakaka)
masih pakai glove sbb takut tercalar mukanya..pagi tadi aku terjumpa calar kat atas bibirnya huhuhu...2 hari lepas tangan aku di cubitnya sampai luka..cengkaman dia kuat ..anak lelaki mmg camtu le kot..walupun baru 5 bulan aku dah masukkan dalam walker sbb dia takmo baring..aku landingkan dia atas tilam...dia golek golek meniarap skjb...terus uekk uekk...masuk dalam walker senyap , godek godek kakinya bjlan le walker tu...kadang kadang tersangkut mana mana tah dia jerit tak puas hati wakakakkaka...
payah tul nak suh dia senyum..bila kamera tak di tala dia leh gelak gelak dpn aku..kamera nak snap jek, terus wat muka blur...nnt aku nak cuba amik gambar curi plak...suka tgk dia senyum ..gelak gelak sambil jelir lidah hehhehe..
ibu syg nazmi muahzzzz

No comments:

Post a Comment